Tevreden?

Het is fijn om te weten dat u als patiënt tevreden bent of zelfs een compliment heeft voor de praktijk. Dat geeft ons positieve energie en is leerzaam.

Of juist niet?

Wij gaan graag met u in gesprek. De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. U kunt een opmerking naar ons sturen via het onderstaand webformulier. Indien gewenst, dan nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.

KNMT-klachtenservice

Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl

Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en bijstaan.

Contactfomulier voor opmerkingen

De inhoud van dit formulier wordt rechtstreeks verzonden naar het management en dient alleen gebruikt te worden voor complimenten of opmerkingen. Voor overige vragen verwijzen wij u naar het reguliere contactformulier.

Op het verzenden en daarmee aanleveren van persoonsgegevens via het online formulier is onze privacyverklaring van toepassing. Er worden online geen kopieën van de email en/of bijlagen opgeslagen. Om het formulier te kunnen verzenden dient u akkoord te gaan met de opslag, verwerking en gebruik van de door u verzonden persoonsgegevens

Hulp bij uw vragen

Voor vragen, advies of bemiddeling kunt u terecht bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). U vindt het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) via allesoverhetgebit.nl.

Aan de bemiddeling zijn voor u geen kosten verbonden. Het TIP is een initiatief van de beroepsvereniging KNMT waarbij Hagens & Schouten tandartsen is aangesloten.

Uw privacy is belangrijk

Een klacht indienen gaat makkelijk en anoniem via sociale media. Helaas kunnen wij met deze vorm van anoniem klagen niet veel. Wij vragen u daarom uw klacht schriftelijk aan te leveren, zo volledig mogelijk te onderbouwen en ons ten minste van uw contactgegevens te voorzien zodat wij u terugkoppeling kunnen geven.

Uiteraard waarborgen wij uw privacy en gaan wij vertrouwelijk om met de door u aangeleverde gegevens. Bij de verwerking van persoonsgegevens nemen wij de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy in acht. In onze privacyverklaring informeren wij u over de wijze waarop wij met uw gegevens omgaan.

Vragen, opmerkingen, klachten of suggesties voor verbetering? Laat het ons weten. Zo helpt u onze behandelingen, zorg en service nog verder verbeteren.

Bent u op zoek naar een tandarts?

Wij nemen patiënten aan, u bent van harte welkom!