20%

Bereikbaarheid

Geef ons een cijfer (1 = zeer ontevreden t/m 10 = zeer tevreden)

Hoe tevreden bent u over:

de openingstijden van de praktijk *
de telefonische bereikbaarheid tijdens openingstijden *
de informatieverstrekking op onze website *
de gebruiksvriendelijkheid van onze website *
onze Whatsapp service *
onze e-mail responstijd *

afspraak maken

Geef ons een cijfer (1 = zeer ontevreden t/m 10 = zeer tevreden)

Hoe tevreden bent u over:

de wijze waarop onze baliemedewerker u te woord staat *
de mogelijkheden in keuze voor dag/tijd bij het maken van een afspraak *
de termijn waarop u terecht kon voor een afspraak *

De praktijk

Geef ons een cijfer (1 = zeer ontevreden t/m 10 = zeer tevreden)

Hoe tevreden bent u over:

de wachttijd als u komt voor een controlebezoek of behandeling *
de inrichting en voorzieningen in de wachtkamer *
de wijze waarop wij omgaan met uw privacy in de praktijk *

De zorgverlening

De behandeling door uw tandarts

Geef een cijfer (1 = zeer ontevreden t/m 10 = zeer tevreden)

Hoe tevreden bent u over:

de informatieverstrekking over de behandeling *
de informatieverstrekking over de kosten van de behandeling *
de wijze waarop de tandarts u betrekt bij het besluit om over te gaan tot behandelen *
De tijd die de tandarts voor u uittrekt om uw vragen te beantwoorden *
de persoonlijke aandacht van de tandarts tijdens de behandeling *
het resultaat van de uitgevoerde behandeling *
de zorg van de tandarts om uw tand of kies zo lang mogelijk te behouden *
de wijze waarop er rekening wordt gehouden met uw eventuele angst voor de behandeling *
de manier waarop de tandarts met u omgaat *
de werksfeer tussen de tandarts en zijn assistent *
de samenwerking tussen de tandarts en de medewerkers *

De behandeling door de (paro-)preventieassistent of mondhygiënist

de uitleg over de behandeling en waarom deze plaats zal moeten vinden *
de vakkundigheid van de (paro-)preventieassistent / Mondhygiënist *
de hygiëne tijdens de behandeling *
de persoonlijke aandacht voor u tijden de behandeling *
de wijze waarop er rekening gehouden wordt met uw eventuele angst voor de behandeling *
het resultaat van de behandeling *